sobota 9. června 2012

Aplikace loďka

Krásný víkend vám přeju s novou aplikací - je to tentokrát loďka. Náš Kuba už ji má objednanou na tričko - ale asi mu ji tam ušiju v modrobílých odstínech a vynechám obláček, aby nebyl tak moc kýčovitý :D 
A možná by to chtělo celé větší a nahoru na vlaječku udělat pirátský zkřížený hnáty!


Podrobný fotonávod na aplikaci a vzor ke stažení zase mám na vyšívání.

Lenka

5 komentářů:

  1. Parádní kousek, opět - jak jinak....moje srdíčko bez problémů vyšito, co bych bez tebe dělala .....

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, krásná, jako vždycky. Mně nikdy nic tak hezkého nenapadne

    OdpovědětVymazat
  3. Leni loďka je perfektní a koukám ,že máš taky Kubíčka :-)) tak ,když je pro Kubíčka měla bych se ji taky naučit ..jen co přijdou ty prašule budu klepat u vás na dveře:-))
    Leni a co motýl a vláček byl by ???

    OdpovědětVymazat
  4. Táni vidíš - motýla mám v hlavě už dlouho, na dopravní prostředky jsem byla teď pálit u Ivanky M na jejím blogu, asi mi ten červen nebude na nápady stačit :D .. aplikace fakt miluju

    OdpovědětVymazat
  5. aha...tak vidís,tu jsem nejak presla.je krásná :-)

    OdpovědětVymazat