čtvrtek 10. ledna 2013

Krajkové naušnice

První naušnice jako šitou krajku jsem dělala a dávala vám ke stažení v létě. Teď v zimě už se mušle moc nehodí, ale co dělat, když potřebujete k tyrkysovému svetru nějaké supr naušnice? Pustila jsem se do dalších vzorů :)
Tyrkysové ke svetru
 Houslové klíče pro paní učitelku flétničky
Hranaté šité stříbrnou nití  :)
a srdíčka nesmí chybět


Všechny výšivky naušnic si zase můžete stáhnout na našem webu o strojové výšivce!

Tyhle naušnice najdete i na Fleru v mém obchůdku 

Krásný den
Lenka


7 komentářů:

  1. Leni, T jsi tak nápaditá :=)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni jsou krásné. Musím se je naučit vyšívat. J

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Leni ,zrovinka to koumam na Vasich strankach,sla jsem pro inspiraci,jdeme na maškarni ples pro dospele,a nevedela jsem co na halenku,nasila jsem aplikaci podle tvych kyticek,a jeste jsem si stahla uzasnou vysivku v podobe ruky,vysila jsem si ji v urovni zadku na halenku at jsem cooool :-D díky moc za krásné motivy M

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Leni, ten houslový klíč, tak ten je úplně famooozní!

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, všechny jsou krásné. Těžko vybrat, asi ty ze stříbrné nitky do divadla či na ples. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  6. No co ty všechno nevyšiješ:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Leni paráááda !!!
    Ty opravdu nezahálíš !
    Jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat