čtvrtek 21. listopadu 2013

Polštář prošitý bavlnkou

Tenhle vzor mě dlouho lákal a přímo se nabízelo zdůraznit ho prošíváním ve švu. Aby prošití bylo hodně výrazné, vzala jsem si na to bobbinworkové cívkové pouzdro a prošila jsem ho melírovanou Perlovkou.

Všechny ty proplétanky jsou zvýrazněné prošitím - vždycky než začnu prošívat, tak se trochu bojím, abych to nezkazila, ale pak se mi to líbí tím víc.

Je to prošité melírovanou Perlovkou - dává se do cívky spodní nitě, potřebujete speciální cívkové pouzdro - sadu Bobbin work, která se vyrábí na šicí stroje Brother řady Innov - IS. U jiných značek jsem to neviděla.

Uprostřed jsem polštář ještě vyšila ve vyšívacím rámečku, zase tou samou bavlnkou.
Prošívání jsem nafotila- fotky jsou tady: Polštář s bobbin work

Lenka

1 komentář:

  1. Leni, tenhle polštářek je super dokonalé dílko. Už jsem koukala na návod
    a moc za něj děkuji. Snad budu mít brzy čas se do něj také pustit, protože se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat