neděle 18. ledna 2015

Patchworková růže

O Vánocích jsem se konečně pustila do ušití růžičky, kterou jsem měla nakreslenou už delší dobu.

Tahle růže vychází z techniky bláznivého patchworku, ale přitom je do detailu promyšlená dopředu. Viděla jsem něco podobného kdesi na webu, ale přeci jenom šít to jen tak náhodně se mi nechtělo - bála jsem se, že z toho nebude růže ale šiška. A tak jsem začala kreslit.
A až třetí pokus se mi povedlo nějak to vymyslet aby byla patchworková růžička aspoň tak nějak přiměřeně souměrná :)





Nakonec jsem nešila přes papír, ale lehce od oka podle nákresu. Šicí stroj sešíval a ozdobně prošíval, sluníčko svítilo, takže se mi dobře skládaly barvy, které při umělém světle moc neumím.
Ve skutečnosti jsou ty barvy trošku jemnější než na fotce.

Celé šití včetně nákresu a fotonávodu najdete tady:

Patchworková růže

Krásné šití
Lenka

3 komentáře: