čtvrtek 2. srpna 2012

Vyšité naušnice

Loni jsem si  v Chorvatsku koupila mušličkový náhrdelník. Udělala jsem si k němu naušnice - mušle je vyšitá na rozpustný vyšívací tlustý igelit, dá se udělat i na rozpustný vliselín - potřebujete jenom vyšívací stroj, vliselín a nit.



Fotila jsem je na kamarádce (sebe člověk těžko sám vyfotí ;) 


Už se těším, až s nima budu dělat parádu!

Návod na naušnice jsem vám zase připravila na vyšívání.

Krásný den

Lenka

PS: mám ještě jedny béžové a takto vypadají ještě v rámečku po ušití. Kukněte k nám na celý postup, je tam i výšivka ke stažení :)

5 komentářů:

  1. Náušnice jsou krásné. Moc se mi líbí. Je to bezvadný nápad.
    Slunečné léto přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  2. super!!!jak by řekla moje Verča "hustý" ...uz jsem se chtela ptat jestli jsi to ty :-)))

    OdpovědětVymazat