čtvrtek 14. března 2013

Obaly na flétničky

Přece nebudou děti chodit s obyčejným plastovým obalem na flétničky :)
Koupila jsem laminobavlnu, aby byly obaly omyvatelné a uvidíme - doufám že něco vydrží :)
Vyšila jsem jim tam jména, přeci jen člověk nikdy neví kdy ho někde zapomenou


Kuba má flétničku modrou, Janička růžovou.
Postup ušití obalu na flétnu jsem jako obvykle fotila a najdete ho po kliknutí na odkaz nebo na vyšívání

Krásný den

Lenka

6 komentářů:

  1. Hmm, Leni jsou perfektnější než z obchodu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký obal kdysi jsem ušila sábě taky ještě s houslovým klíčem♪ ale tak hezkou nemám možná že jí udělám jninou i když flétnička už leží doma :-(....
    foto tady

    OdpovědětVymazat
  3. Jani koukala jsem a je náááádhernýýýýýý.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nápad i ušití a ta lamino bavlna vypadá prakticky.

    OdpovědětVymazat