pátek 17. května 2013

Domečkové výšivky od LIKAF

Ahoj holky,

Libuška LIKAF nám všem občas tvoří báječné výšivky.
Dneska večer mi přišly domečky - Líba už na Prague Patchwork Meetingu říkala, že je má v hlavě a já se na ně od té doby těším, ale že budou takhle krásnééééé, to mě teda nenapadlo!
Hromada domečků, stromů, auto, prádlo, .... celé se mi to sem ani nevejde :) 

Budete se muset přijít na ty výšivky podívat z blízka k Líbě na blog nebo si je rovnou pojďte stáhnout a vyšít tady na Výšivky zdarma ke stažení!




Libuško udělala jsi mi obrovskou radost. Já zrovna dneska sotva chodím jakou mám depku, tohle mi hrozně moc pomohlo! Děkuju za to, že jsi!


Lenka ♥

9 komentářů:

  1. achjajajááááj ... sú nádherné .... naozaj pecka!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, Libuška umí krááásně malovat:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. To je teda krása. Libuška je šikulka.M.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tento typ výšivek, jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  5. No teda, to jsem vůbec nevěděla, že je taková krásná spolupráce! Miluju kresby Likaf... Nojo, tak teď ještě ten stroj...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou bezkonkurenčně dokonalé. Děkuji za ně.

    OdpovědětVymazat