středa 11. června 2014

Sukýnka

Léto je v plném proudu a volánkové sukně prostě frčí! Když už jsem ji šila, tak vám ukážu pár vychytávek, které vám můžou pomoct.
 Kanýrky jsou vyšívané na vyšívacím stroji a používala jsem bordurový rám,se kterým se ty nekonečné výšivky a okraje šijou výrazně líp.

Na řasení jsem použila ruffler- řasící aparát, který existuje na většinu moderních strojů - ráda vám ho pomůžu na váš stroj najít, kdybyste chtěli

Více ve fotočlánku : Návod na řasenou sukni
Krásné léto :)


Lenka

7 komentářů:

  1. Jééé.... ta se mi líbí .... jen jí nemám pro koho ušít:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. DOKONALÁ!!!
    Taky bych chtěla mít nějakou malou holčičku, na kterou bych mohla šít...:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) ... ona teda není tak řvavě růžová, jak vyšlo na fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni sukýnka je nádherná. Zvažuji nákup nového šicího stroje(tedy spíše ho chci dostat k narozeninám), ale nabídka ve Tvém eshopu je tak veliká, že se v tom trochu ztrácím. Tedy trochu víc.:-) Mám představu co od stroje očekávám. Mohla bych Ti písnout třeba email a obrátit se na Tebe s radou při výběru. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc ráda to s tebou proberu. Napiš na mail, když mi pošleš na sebe telefon tak zavolám a probereme to. Lenka ♥

      Vymazat
  5. Ahoj leni,
    sukýnku máš zas nádhernou.

    OdpovědětVymazat