čtvrtek 12. září 2013

Polštářek pro Kubíka

Občas si doma kreslím patchworkové vzory. A tak když jsem udělala Janičce její růžový polštářek, Kuba nelenil a nakreslil si svůj. Přesně takový, jaký by ho chtěl.

 Jsou tam jeho oblíbené barvy a výšivka pejska, kterou už jsem vybrala já :)

 Quiltování jsem zase nakreslila na počítači a vyšila na vyšíváku - jsem holt zbabělá se pak celé roky dívat, jak jsem to ručně pokazila. Obdivuju vás,kdo to umíte. Výšivka vypadá takto: proquiltovaný roh a je připravená přesně pro tento konkrétní patchworkový blok.


 Zezadu má polštář stejné barvy, aby byly hezké rohy :) Uprostřed je skrytý zip.

Sotva jsem ho stihla vyfotit a už je u Kubuly v postýlce :)

Krásný víkend

Lenka

5 komentářů:

  1. Jé, to je paráda. To prošívání na vyšívacím stroji je perfektní.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je milunký Leni ♥ Tie farebné látky akoby tancovali, také halucinogénne sú:-) Krásne.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, výšivka je moc povedená. Líbí se mi i barevná kombinace. Krásné. Anny

    OdpovědětVymazat