neděle 22. září 2013

Věšák na nitě

Ahoj holky,

už jsem asi některým z vás říkala, že jsme se stěhovali. Resp. jsme stále ve stavu "stěhující se" :) ... teda ne z baráku do baráku - děti už NUTNĚ potřebovaly vlastní pokoj. Což ve finále znamenalo, že se daly do pohybu prakticky skoro všechny místnosti.

Pozitivní je, že se nám zvětšila pracovna a bude víc místa na šití.
Možná pak budu moct napsat Ježíšikovi a šicí stroj, po kterém už nějakou dobu pošilhávám.

Minulý víkend jsem odnosila asi tři tatrovky věcí, už máme do pracovny novou skříň a manžel vymyslel, že mi udělá věšák na vyšívací nitě. Přeci jenom 90 odstínů se jen tak někam nevejde ;)

 Takže jsme koupili desku, počítali, vrtali a řezali (děr máme nakonec 117 ;).. ještě chybí nějaké kolíky, spodní řada bude volná na pověšení nůžek a kdoví co tam ještě pověsím ;) .. hned za skříní bude začínat stůl, na který čekáme :)
 Už se moc těším na to vybírání odstínů, bude to paráda!

Romčo moc děkuju ♥

Lenka

10 komentářů:

  1. no môj muž Ťa nebude mať rád, lebo už viem, čo od neho chcem ... krááásny držiak, viac ako parádny !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, taky by se mi takový věšáček hodil.M.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera - věšáček i ta paleta barev.

    OdpovědětVymazat
  4. To by se mi taky hodilo. Myslím ty nitě i stojan. Krásné a praktické. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že by se mi taky věšáček hodil. To se budou vybírat barvičky.¨
    SUPER! Anny

    OdpovědětVymazat
  6. parádní věšák na nitě ... asi se budeš divit,ale mě by se také hodil "o)
    ať se vám hezky bydlí ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Parádně roztříděné nitě. :-) A vysněný stroj je úžasný. Taky by se mi takový líbil. Mám doma stroj i overlock od této značky a jsem maximálně spokojená. Ale stroj už mám cca 20 let (šije stále dobře) a nové funkce pro vyšívání a quiltování bych uvítala. Tak snad příští rok ke kulatinám bych mohla mít jedno neskromné přání.
    Přeji krásné bydlení a zdárné stěhování

    OdpovědětVymazat
  8. Takovýto věšáček už mám několik let v hlavě, ale v realizaci jsi mě předběhla)))super moc hezké)))

    OdpovědětVymazat