pondělí 7. října 2013

AKCE na overlock

Ahoj holky, nechci tu moc otravovat s různýma akcema na stroje, co máme na eshopu, ale docela často s někým řeším overlock a vzhledem k tomu, že vždycky skončíme u Brotheru a řešíme, jestli vzít Brother 3034D nebo ten dražší a lepší Brother 4234D, tak mi to nedá a hlásím, že v průběhu měsíce října máme

overlock Brother 4234D se stolkem v ceně



Toto je jeden z mála overlocků, ke kterým stolek vůbec existuje a samostatně stojí skoro dva tisíce, takže bych byla ráda, kdybyste to všechny co po něm pošilháváte neprošvihly!

:)

Krásné šití
Lenka

4 komentáře:

  1. Leni škoda ,že tato akce nebyla ,když jsem ho kupovala ..hodil by se ..jsi hodná a holky fakt jděte do toho ..

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ten je krásný! A ještě samolepky! Já mám všechy stroje oblepené jak malé děcko. Škoda, že dárky k padesátinám (které mám až za rok) jsem už dostala. Ale není všem dnům konec, snad se dožiju 51... Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,Ty mě lákáš.Přemýšlím o novém ovrlocku-converlocku.
    Potřebuju,aby i zašíval délku na tričkách,pyžámkách atd...,
    Chci i na líci dělat ozdobně švy.
    Tak nevím co si u vás koupím a kolik si mám nachystat???
    Pá Danka.
    Danka

    OdpovědětVymazat