středa 16. října 2013

Řezací plotr podruhé

AHoj holky,
tak jsem včera v noci dopsala článek o tom řezacím plotru.


Ať se neopakuju, tak všechno, co jsem zjistila najdete tady:

Recenze na řezací plotr

Je to teprve první ze serie článků, co chystám, nějak se mi to do jednoho nevešlo ;)

Jo, a abych nezapomněla, od pátku do neděle jsme stejně jako loni na výstavě Kreativ Ostrava na výstavišti Černá louka.
Díky tomu už se nestihnu zúčastnit žádné z akcí, co probíhají ve stejnou dobu, tak doufám, že aspoň někdo z vás se za nám staví podívat do Ostravy!
 


Krásný den
Lenka

2 komentáře:

  1. Ahoj, Leni. Určitě za Tebou hned v pátek zaskočím. Ještě stále mi nefunguje navlékač nitě, tak doufám, že mi teoreticky poradíš. Těším se na plotr, předváděčku a hlavně na Tebe. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. zdravím Leni,
    v pátek dopoledne se uidíme :o)

    OdpovědětVymazat